Selinnar 33+3 tansiyonum hergün düşük çıkıyo bu erken doğumu trtikler mi birde tansiyon düşmesi yüzünden normal doğum olmaz mı🤔
Ssumeyye Selinnar bana da doktorum tansıyonun dusuk olabılır ama yuksek olmamalı, düşük olmasının bır rıskı yok dedı
Tomrisinizi Selinnar benimde hep 9/5 8/4 filan surekli olcum yapiyorum doktorum bi skinti gormedi ama hergun bi tane turk kahvesi onerdi tansiyonu biraz yukseltmek icin 🖐
bikucukbalik Düşük tansiyondan değilde yüksek tansiyondan erken doğum riski oluyor diye biliyorum. Albumini de arttırdığı için bizim için yüksek tansiyon daha sıkıntı. Bende de tansiyon düşüklüğü var 10’dan yukarısını görmedim hiç. Ama doktor herhangi bi sıkıntı görmedi. Normal doğumla düşük tansiyonun bi ilgisi yok doktora sordum engel olur mu diye hayır dedi