Lilahazalxx Kızlar yaklaşık 4 5 yıldır piercingim var doktorum çıksrt iz yapar dedi ama çıkartmak hiç istemiyorum baya alışmışım bu durumu yaşayan var mı? Ya da hiç çıkartma gebe piercing tak diyen var mı aranızda
Zeynepozcan Lilahazalxx bende de vardı her ihtimale karşı çıkardım doğurduktan sonra takmayı düşünüyorum varsa bi alternatifi bende burda bekliyim
Suddeee Lilahazalxx bende de vardı hamile kalmadan çıkarmıştım şu an 31+2 deyiz deliğin üstündeki deride ciddi yırtılmalar oldu onun dışında bir çatlağım falan olmadı
Lilahazalxx Zeynepozcan bende en kötü kapanırsa tekrar deldiririm ama o kadar almışmışım ki çıkarttım göbeğim çok kötü göründü küçücük bişey hava katıyormuş 😃
Suddeee Lilahazalxx çıkarttığım halde oldu bide orası daha da çok yırtılacak diye endişelenmeye başladım çok kötü görünüyor ve gerildiği için acıyor
Deryakbayraktar Bende senelerdir kullanıyorum. 11.haftadayım çıkartmayı düşünmüyorum. Göbeğiniz büyüdüğü zaman kalın bir ip bağlayabilirsiniz. Çıkarttığınız zaman hücre yenilenmesi ile ister istemez kapanacaktır.
Bernasnli Uzun yıllardır varsa kapanmaz zaten gusül alırken onuda küpe gibi geçirmek lazım kapanma olmaz 20 haftalığım 10. Haftada çıkartmıştım hala aynı duruyor