Sedaerva ikili testi yapıldığında yaşım 40dı. Benimde yaş riskin var dediler. Test önerdiler. Hem düşük riski hem bütçenin biraz kötü olmasından testi yaptırmadım. Yaş riskini çoğunluğa diyorlar. Testi garantisi yoktur. Kızım 1 ay önce doğdu ve sağlıklı. Panik yapmayın derim.