Sumeyyegyretli
Eşime 30 mart çıktı bedelli askerlik yapıcak benimde dogumum kesin olmamakla beraber nisan başı gibi görünüyor . Dogum izni nasıl alınıyor bilen varmı kaç gün öncesinden gelebiliyor yani yada dogum olduktan sonra mı geliyor ? Kafam da deli sorular 😞