Kirmizibasliklikizzzzz Zeynepozcan tansiyon aleti yazısını görünce beni bir gülme tuttu🤣 tansiyon aleti kolumu sıktı bebeğime birşey olmuş mudur diyen kadın geldi aklıma 🥴😂 hâlâ da gülüyorum tansiyon aleti kolunda bebek karnında neden birşey olsun ki 🥲
Mavisim3457 Zeynepozcan https://www.hepsiburada.com/omron-m7-hem-7361t-ebk-koldan-ler-ift-hafizali-tansiyon-aleti-p-HBV00000R5PD9?magaza=EliteSepet&url_src=and-product-detail Ben Omron bu cihazı kullanıyorum. Çok memnunum tavsiye ederim. Bütçe durumuna uygunsa öneririm. Hastanelerdede eczanelerde kullanılan omron marka gördüm hep.