İyi akşamlar kızlar ilk gebeliğim o yüzden bu konu hakkında hiç bilgim olmadığından sizlere danışmak istedim.
24+3 haftalık gebeyim Allah izin verirse bi oğlum olucak.
Bugün uyurken kıyafetime süt gibi yapış yapış olan bir sıvı gelmiş bu durum normalmi acaba doktora gitmemi gerektirecek bir durum söz konusumu bilgi sahibi olanlar cevaplarsa çok sevirim şimdiden teşekkürler💜