Musmutluuu Merhaba ben teni hamileyim. Kaşıma işlem yaptırmıştım ancak o zaman bilmiyordum. rötuşa gitmem gerekiyor zararı var mıdır ona göre gideceğim. Doktor kontrolüne gidemediğim için soramadım bileniniz var mı🌸
Basak2906 Musmutluuu bende soracaktım unuttum bak yeni geldim kontrolden yapan arkadaş yapılmaz hatta emzirme bitmeden yapılmaz demişti 😞
Musmutluuu Zeynepozcan Gumus25 Basak2906 Anneyimbennanne Orada çalışanlar yapılır dedi ama güvenememiştim çok sağolun gitmeyeceğim o zaman 🙏
Basak2906 Musmutluuu benim çok güvendiğim bir yer olmaz dedi diğerleri belki ücret için olur demiş olabilir
meri17 Benim de aynı şekilde randevum vardı,hamile olduğumu öğrendim güzellik merkezi yapılır sıkıntı olmaz dedi. Ancak doktoruma sorduğumda yaptırma demişti.
CgladaP Musmutluuu ah o nasıl acıtıyor yaa başlığı görünce kaşlarım sızladı yeminle 🥹 doğum yapmak bana daha kolaydı😂