sedaaktas18_ Dlyergn değerlerimiz hemen hemen aynı muhtemelen diyetisyene yönlendirecek ben ilk dahiliyeye gittim sonra diyetisyen önerdi ancak ben bu tarz şeyleri çok kafaya takıyorum değerler öyle çok yüksek değil ve 12 saat aç durup su dâhi içmiyorsun sonradan bir anda vücuduna şekerli su yüklüyorlar tabikide değer yüksek çıkar. Olabildiğince kafaya takma sen kendi yediklerini biliyorsan problem olmaz hamur işi falan çok yeme. Sen iyi ol bebek de iyi olsun ❤️
Rabia234 Bende de 3 gün önce çıktı aynı sonuçlar dahiliye ye gittim korkulacak birşey yok dikkat etmen gerek sadece dedi oda beni diyetisyene yönlerdirdi diyet listesi verdi onlara uymaya çalışıyorum şeker yememeye özen gösteriyorum