Busramomy Allah bağışlasın oğlunuzu inşallah Rabbim bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲. Bende sizle beraberim benimde 8+5 ilk gebeliğim ama bişey hissetmiyorum normalmidir. Herkes seyirme falan hissetmen lazım diyor. Mesela hapşırınca kasığımda ağrı oldu batma gibi ondan beri korkuyorum. Ya bişey olduysa bebeğime diye. Ya da ben çok kuruntu yapıyorum. Belkide normal dir. Başınıza geldi mi sizinde hiç.