Pamuk hiç bilmiyorum çok istiyoruz ama göğüslerimde şişkinlik var acı pek yok oda regl olmadığımdan diye düşünüyorum test yapmak istemiyorum artık ama belki kan verebilirim eğer yoksa ben ilacı bırakayım sadece folik asit kullanayım o zaman çünkü araştırdığımda da regl dönemini uzatır keser falan yazıyor acaba 2 ay içinde hamile değilsem bile regl kestiği için bi sıkıntı olmuşmudur 🥺