Yorumlara baktım ama ton balığı yemeyin demişler. Ben doktoruma sorduğumda somon ve ton balığı demişti. Konserve olmasına rağmen dardanel zeytinyağlı ton balığını önerdi. Ben tüketiyorum, hatta 10 dakika olmuştur yedim yine. Tabii doktorunuza danışın yine de. Çünkü yorumlarda şu an belki kafanızı karıştırabilir