38+5 im kontrol um vardı bugün bebeğim kanala inmemiş tam olarak bu haftadan sonra iner mi sizce ? Kiloyu da bir hafta içinde fazla almış 4 kg ya yakın şuan sezeryan olma ihtimalim var normal doğum beklerken. Yada suni sancı alsam normal doğum yapabilir miyim Yaşayan varmı böyle bişey kızlar