Kızlar dün post açmıştım 3 yaşındaki oğlum kusuyor diye . Bugün yatış verildi crp 0-5 arası olması lazım 75 çıktı 2. Serumu taktılar az önce sonra antibiyotik başlanicak . Bu durumu yaşayan varmı hamileyim üzülmekten. Aglamaktan mahfdm hiç bsy yemiyor hala bulantısı geçmesine rağmen