31 haftalık hamileyim Sabahları bacak ağrısı ile uyanıyorum ve asla kalkmadan geçmiyor kalkınca da sanki et kırılmışcasına ağrıyor ve yarım saat falan sonra anca geçiyor geçen ay kontrolde doktorum magnezyum yazdı kullandım ama bi faydasını görmedim bu hafta tekrar söyleyeceğim bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız merak ediyorum