İki tane biberon var evde bitanesi doğumdan önce almıştım cam chicco küçük böyle başlığı aşağı doğru olan buda anne göğsüne yatkın diye düşünüyorum bitanede plastik süt pompası biberonu vardı onuda kullanmadı Emzik biberon kullanmıyorum kaşıkla içmiyor aldım e bebekten Atıyor çok acıktığından bi ölçek bile içmiyor biberondan yabancılıyor siz nasıl başa çıktınız böyle bi durumla Çünkü bazen yetmeye biliyor krize girincede sütüm gelmeyince çaresiz kalıyorum 🥹 Hangi biberon anne göğsüne yatkın benim gibi bi durumla karşılaşan ve tavsiyede bulunmak isteyen varmı 🥹 bide süt artımada ne yöntem kullanıyorsunuz 💕