Bence kesinlikle herkesin yaptirmasi gerekiyor böyle bir bilim varken yaptırmali herkes çünkü bebekle ilgili tüm organlarına bakılıyor hatta öyle ki popo deliği ölçümü ve küçük dile bile bakıldı ben cok şaşırmıştım cok guzel bir teknoloji herkese öneririm, elbette ki bebegimde bir problem olsaydı ondan vazgececek değilim ama erken teşhis etmek çok önemli olduğu için bence herkes yaptırmalı 👍🏻