Paradise1_ ayyy hadi inşallah hamilesindir kuzum çok sevindim kötüye yorma inan bende çift çizgiyi görünce şok olmuştum sonra hatta erken öğrendik baya kese bile yoktu inanamadım gene düşer die korktum keseyi gördük bu sefer bana kistin var dediler boş gebelik dediler doktor değiştirdim şimdi 8+3 olduk teyzesi ben hala inanamıyorum ne zorluklar ne badireler atlattık inşallah sende hamilesin kuzum çok üzme kendini lütfen