hanımlar bir sorum olucak bu vitamini kullanıyorum haftaya doktoruma da sorucam ama kullanan varsa bi sorayım dedim kendi reçetesinde vitamini sabah 1 için omegayı akşam bir için dedi eczacım da içinde iki farklı vitamin olabilir demişti ama orda açıp bakmak aklıma gelmedi eve geldiğimde 3 aynı tablet çıktı bordo renginde akşam yemekten sonra bir içilecek demişti doktorumda belki reçetesinde yanlış yazılmış olabilir diyorum kendimce kullanan varsa rengi bordo şeklinde günlük bir tanemi kullanılıyor kutu içeriğinde eksik birşey yok dimi