Kız kardeşim grip oldu sağolsun dikkat et dememize rağmen başına buyruk davrandı. Bende maske taktım bana bulaşmaması için. Ne yaparsam yapayım maalesef bulaştı. Allah izin verirse doğumuma 18 gün var. Yarın kulak burun boğazdan randevu aldım. Benim gibi olan var mı? Aşırı korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye 😔