Busemiko
Doktorunuza bunu söyleyin mutlaka ben 10.haftada çarpintim var dediğimde beni kardiyoloji ye yollamıştı doktorum iyiki de yollamış ekg vs.butun tahliller yapıldı tansiyonum çok yüksek çıktı holter taktılar bir gece kaldı daha sonra da tansiyon ilacina başladık gebeliğe bağlı hipertansiyon olmuş bende.korkutmak istemem sizi ama önlem almakta fayda var siz mutlaka bunu doktorunuza danışın