Sibellllld ya deprezede olmaniza üzüldüm acikcasi allah yardimciniz olsun bende 99 duzce depremini yasamis biri olarak sizi cok iyi anliyorum evet hastane iyi özellikle berk uygur var devletten gecme ozele sirf onun icin gidiyorum bende acikcasi ben dogum paketi almistim ilk aydan sonra 13 bintl idi hersey dahil inanin suan fiyatları bilmiyorum muayene 550 tl onu biliyorum oda sira alirken belki deprezede oldugunuzu deseniz yardimci olmazlarmi acaba bilemedim