Prensesannesi10 30+5 teyim ve kasıklarim bacaklarıma atacak kadar ağrıyor sizce normal mi sizdede oldu mu?
Nejla1069 Prensesannesi10 31 haftalık bebeğim seni korkutmak istemem ama şuan yürüyemiyorum yürüdükçe ağlıyorum dün gece acile gittim doktor bi kaç vitamin ekisikliğinden dedi idrar enfeksiyonu olabilir dedi ilaç verdi bide ortopediye görün geçmezse yine gel dedi ☹️
Gzo Prensesannesi10 benim 30dan sonra genel olarak yasadigim olay 35teyim hala devam ediyor sizliyor gibi hryerim
Tubag1 Prensesannesi10 korkmayın inşallah kötü birşey yoktur yani en fazla sancınız varsa çıkar ama yinede yarın mutlaka doktorunuzla görüşün hafta sonu giriyor araya
Didemdidemm Benimde aynı şekilde ya kasıklarım bir yandan ağrıyor bel ağrısı desen ayrı bir sorun kramplar apayrı bir sorun 🫥😔😔😔