Arkadaşlar geçen hafta ayrıntılı ultrason için gittim hastaneye ama şeker yükleme için randevu almadım . Şuan 23 +0 haftalığız şeker yükleme de 24 ile 28 haftalar arası dıye biliyorum.bayramdan önce gideyim diye düşünüyorum önceden randevu almak gerekiyormuydu öyle ise eger takrar hastaneye gitmem gerekecek 💁