Selcanunal2004 betmet2018 merhaba Bende 6+2 yim son adet ne zamam ? Ben 6+0 da gittim 7 yi geçelim öyle kalp atışı bakalım dedi dr Haftaya çağırdı
Nurr29 betmet2018 6. Haftada bende göremedim doktorum çok korkuttu dış gebelik diye ama çok şükür 8. Haftada keseyi de bebeği de gördüm kalp atışını da duyduk bekle bence dua et bol bol
betmet2018 Selcanunal2004 aa tesedüfe bak :) ben emin olmak için 6 hazırana randevu aldım iyice aradan zaman geçer herşey daha net olur diye beklicem
Selcanunal2004 betmet2018 bende heyecandan hemen bu cumartesi ahahahaahahah Başka dr aldım Bide onu denim diyr