Gokaysmom  Kizlar doktorum kan sulandırıcı kullanmam için test istedi başına gelen var mı acaba sonuç nasıl yarın ogrenicem ama dayanamadım bakar mısınız
EmineTarik Gokaysmom benim proteinler normal ama antitrombin3 ile homosistein değerlerinde sorun var birkaç doktor gördü iğne kullanmalısın dedi başından beri kullanıyorum senin onlar belki daha çıkmamıştır proteinler ne anlamı olduğunu bilmiyorum
Gokaysmom Nurr29 valla hiç bilmiyorum canım ben doktorumu değiştirdim ama bı önceki gebeligimde düşük olduğu için yapmak istedi sanırım
nzn3434 Bende kullaniyorum kanda pıhtılaşma oldugu icin gebeligin basindan itibaren kullaniyorum nezaman birakicam bilmiorum ama bu sekilde test yaptirmadim hic ne testi bu acaba? ben sadece genetige ve kromozomlara baktirdik suan 7+3 deyim 🫐🧿 hayirlisiyla
Gokaysmom nzn3434 bu sanırım kandaki koyulasmaya bakmak için yaptı. Umarım tez zamanda bırakırsin canım🌸
Gokaysmom EmineTarik olabilir bunlar çıkmış sadece belki yarına çıkabilir 1 hafta sürer demişti doktorum proteinler referans dışı olunca tedirgin oldum bende
EmineTarik Gokaysmom yüksek ihtimalle iğne başlanır bakılan değerlerde sorun var ben test yaptırdığımda hamile değildim belki hamilelik hormon değişikliğinden sadece onlara bakmıştır
EmineTarik Gokaysmom günde bir kez karından oksapar 4 bin sabah vuruyorum akşamda coraspin 100 mg kullanıyorum