Kızlar birşey sorucam benim sancılarım oluyor hatt hastane de kaldım iki gece şuan 34 haftalitim taburcu olalı birkaç gün oluyor. Ama sürekli kasılmalarım oluyor 5-6 dakika da bir adet sancısı gibi giriyor belime ve kasıklarıma sizce bundan sonra böyle olması normql mi yoksa doğum başlangıcı mı