Anneolacak Herkese merhaba. 11+4 olduk bugun herzaman yogun gelen idrarim bir suru sivi tukettigim halde azicik gelmeye basladi bu normal mi yoksa enfeksiyondan falan mi kaynaklaniyor acaba
sudamlasi Anneolacak enfeksiyon oldugu zaman akıntı rengi sarı, yeşil olur. Kaşıntı, idrarda yanma, kasıkta ağrı olur bunlardan biri var mı?
Kadir3565asli Anneolacak enfeksiyon EVET idrar tahlili verin bende de öyleydi doktor toz verdi geçti enfeksiyon çok pis bisey dedi doktorum
Anneolacak sudamlasi sari akintim cok az var ama benim soyle bi problemim var idrara sikistigimi hissetmiyorum hic.
sudamlasi Anneolacak ilk defa böyle bişey duydum isterseniz tahlil verin azcık bile enfeksiyon varsa şimdiden önüne geçilir ilerlemesin
Anneolacak sudamlasi valla delirecem nette de acaip degisik seyler yaziyor yok mesane felci yok bilmem ne