Doktora gittim ultasonda bebeğimin sağ böbreğinde multikist gördüler detaylıya girdim ondada çıktı..doktor altında yatan herhangi bir kromozomal rahatsızlık olabilir diye amniyo sıvısı aldı sonuç 1 ay sonra cıkıcak ama be olucak hiç bilmiyorum ve cok korkuyorum basına gelen var mı😔😔