Mrsfly canım bende çok araştırdım burda bir post var civilde çalışıyorum sorabilirsiniz gibi orda bir arkadaş baya bilgi veriyor bende bagi neo ,easyfold2 ,nanofold2 arasında kalmıştım nanofoldu hiçbir yerde bulamadım stok yoktu. Neo için oturum alanı daha dar easyfold2 ye göre demişti aslında neoda çok hoşuma gitti kapanınca falan baya iyi küçük birşey oluyor ama easyfold2 aldım onun görseli daha hoşuma gitti birde daha uygundu zaten çok kullanmayız diye düşünüyorum artık globber bisikletten faln alırım büyük ihtimal diye onu aldım bakabilirsin güzel bir araba