Seymakocabey 14 haftalikken gittim en son bugun tam 18 haftalik olduk randevum vardi doktor bacak arasi dolu dedi net pipisinin resminide cekti hala şoktayım başına gelen varmi ona göre hastane cikişi yaptiracağım degişirmi bidaha diye düşünmüyoda değilim 🥹
Edaaa1 Seymakocabey Bence detaylı ultrasonu bekleyin. Bana da 16.haftaya kadar erkek dediler 22.hafta detaylıda kız olduğu kesinleşti.
Delice_zeytin Seymakocabey AA aaaa özel hastane mi ilgisiz miydi doktorun ? Haftası küçük değil ki yanılsın 😆
yenibirannis Seymakocabey bana 14. Haftadan 19. Haftaya kız dedi 20. Haftada erkek dedi %90 ama sen yinede alış veriş yapma detayliyi bekle netlessin dedi 9 hazirani 4 gözle bekliyorm☺️
miray_aden Seymakocabey bana da 16 da kiz 18 de erkek dediler haftaya detayli ultrasonum var onu bekliyorum. Kiyafet alirken hep beyaz gri gibi kahve tonlarini tercih ettim detayli ultrasona kadar pembeli mavili seyler alma bence
Aysee1123 Seymakocabey Yani görselde erkek gibi duruyor evet. 14 teki doktor yanılmış olabilir. Detaylıda netleşir
Seymakocabey Delice_zeytin özel hastane degil devlet ama cok ilgili doktorum bilmiyorum neye inansam 😔
Seymakocabey yenibirannis yaa bende alisveris yapmiyim o zmn benimde 20 haziranda ayrintili ultrasonum 🫶
Bbbsr yenibirannis ayrıntılıyıda benm aynı doktorlar yapacak ne farketçek bilmyiorum zaten baya bi bakıp inceliuo benm de 14 te kız dedi değişir diye korkuyorum banada alışveriş yapma 16 yı bekle dedi of cok öerak ediyorum ama yaa
yenibirannis Seymakocabey bn sadece bady eldiven şapka bez ıslak mendil ortak renklerde bisiler aldım ☺️ bncede ypma cnm bklemek zor ama işte
Seymakocabey yenibirannis ben bitek 5li hastane cikişi aldiydim birde bi sayfayla anlasmaya baslamistim isimli hastane cikisi yaptirmak icin modelde kararsiz kaldiydim iyikide kalmişim 😂
Seymakocabey miray_aden tamam almiyayim bende o zmn ama haber edermisiniz banada kesin net erkek dediklerini unutmazsaniz 🥰saglicakla gelsin bebislerimiz insallah 🤲
Mavigozunannesi Seymakocabey enteresan bende 14+4 bugun net erkek dedi pipisini gördük yani bence Dr un yanlış baktı haftası da küçük değil ki degissin
Bbbsr Mavigozunannesi bencede beniö oğluöda 14te bariz pipi vardı bu hanileliğimde 13+6 da boştu yüzde 95 kız ama 16da tekrar bakalım dedi bakalım hayırlısı artık
Seymakocabey Mavigozunannesi dogrudur bu sefer insallah kendimde gordum kabarikliligi hayirlisi yaa millete bi kiz bi oglan dedik bidaha degisirse utanirim artik kiz sa bile sorarlarsa erkek diyodunuz diye yemis cocuk icerde malzemesini deriz 🤦🏻♀️😅
yenibirannis Seymakocabey bende anlaşıp seçmiştim ertesi gün Dr dan sonra sipariş veririm dedim ama iyiki vermemiştim😁