BasimAgriyor gece yatmadan önce 2 tane, sabah uyanınca 1, öğleden sonra da 1 tane daha içiyorum. Bana da hala bi faydası yok, 11+2 deyim.
İlk hamileliğimde 16.haftadan sonra işe yaramıştı ilaç doğuma kadar içmiştim 🤦🏻♀️ yine doğuma kadar içmeye razıyım yeter ki işe yarasın, kusmalarım artık geçsin 🤦🏻♀️