nino033 valla ben üniversiteden olumlu deneyimler yaşayamadım ne yazikki. Hayır olur mu benimkide proftu asistan değil özel bizde para ödedik. Aşırı suratsizdi doktor ve ayrıca tıp dilinde sekreteriyle konuştu yazdırdı bak annesi şurası bak annesi burası deyip bilgilendirmedi. Üstelik beni çok korkuttu teshisiyle beyninde kist var dedi kalbinde parlaklık var dedi bunlarin geçici bir durum olduğunu ileriki haftada geçebileceğini söylemedi ve çok şükür de Halil Bey’in dedigi gibi geçti söylediği şeyler zeka özürlü olabilir dedi direk. Ayrıca sekreteri de bugün canı sıkkın saçma sorular sormayın geldiğinde demesi çok garip ve can sıkıcı ben mi sıktım canını pardonda. Ben hoşlanmadım şahsen kendi nacizane fikrim. Halil beye gidene kadar 5 gün söylediği şeyleri kafama taktım nerdeyse hamileligi zehir edecektim kendime.