tatliheyecanim02 Kizlar 22 haftalık hamileyim bugun muayene de doktor bebegin 10 gun kadar geride olduğunu söyledi protein ağırlıklı beslen dedi. Beslenmeye agirlik versem normale döner mi acaba tecrübesi olan varsa bu konuda yazabilir mi çok kafama taktim cunku
Sozde tatliheyecanim02 Döner çok fazla değil geriliği kemik iliği suyu kendiniz kaynatıp hergün için bir aydır kilo alamıyordu kemik iliği suyu 100 gram aldırmıştı
tatliheyecanim02 Kbraaaaa-- gerilemesi normalmiş aslında sadece protein ağırlığı ver dedi doktorum sizde öyle yapın beslenmenizi düzenleyin insallah haftasını yakalar bebislerimiz🌼
tatliheyecanim02 Kbraaaaa-- hic bozma 3 hafta geride olan bebekler de var ama toparlıyorlar bi şekilde soylenilenleride takma hic