Mavihanem Kızlar hangi hastanede doğum yaptınız ücreti neydi nasıl ilgi vardı? Şu an Algomed Hastanesi’ne gidiyorum ama kararsız kaldım.
G2-z-d-E Mavihanem bende algomede gidiyorum diğer hastaneler ateş pahası olmuş burda ne kadar bilmiyorum az kaldı banada hangi doktor gidiyorsunuz
ulkuakkoc Mavihanem medikalpark seyhan hastanesine gidiyorum. Doktorumun ilgisi çok çok iyi. Haftaya doğumum var. Odaları, ilgileri vs çok iyiymiş. Arkadaşım orda doğum yaptı. Esli adı metro zaten. Şuan 9 bin doğum artmazsa
Pelo01 Mavihanem algomede 2 kere gittim hastaneyi beğenmediğim için şuan güzelyalıya gidiyorum tavsiye üzerine
Mavihanem G2-z-d-E Osman beye gidiyorum şu an ilgi alakası güzel ona gidenler hastalar da memnun ama bilemiyorum
G2-z-d-E ulkuakkoc öyle diyorlar ama her gttiğimde sıra bulamıyorum bnde Kırıkhan’dan geldim doğum yaklaştı şaştım kaldım nerde yapacağımı
ulkuakkoc G2-z-d-E 2 hafta oldu soralı 9 demişlerdi ama 11 olmuş olabilir. Tekrar sormadım çünkü. Yada sürekli takipli hastaları olduğum içinde olabilir
Mavihanem Smlaa 2 doğumum marsa da oldu ilgi sıfır ya o yüzden özel istiyorum bu kez ama fiyatlar malum çok uçuk
Smlaa Mavihanem Allah izin verir de bi sıkıntı çıkmazsa normal doğuma oraya gidiyom diyorum ya aynj gün cikariyolar nasılsa annem olucak yanımda da o benimle yeterince ilgilenir zaten
Pelo01 G2-z-d-E muayene 450 di bu ay 465 çektiler dogum içinde şuan 9 yada 10 bin demislerdi sordugumda
Smlaa Mavihanem doktorunuz kim di en azından menun kaldiniz bı doktor var mı orda ona göre gidiyom ben de