Kızlar d vitamini ve kan ilacımı düzenli kullanıyorum muhtemeln ondan ağlama isteğimi durduruyo ama gelgit yaşamaya başladım 34 haftalığım gün içerisinde bildğin lohusa depresyonu gibi ağlama aynı zamanda göğüs altım acıyo baskılıyo sürekli aynı acılar üzüntüler yine geldi daha doğum bile yapmadım hiç iyi değilim motive etmeye çalışıyorum kendmi ama nafile😭😭😭