Elfayldzl2016 Bende doğum yaptım 4gün hastanede yattım durduramadılar ve minik kızım doğdu şükürler olsun sağlıklı 2.500kilo doğdu 35.haftada doğdu ağzı burnu kibar bir prenses oldu iyiki doğdun kızım bizde happykids ki olduk
Buse_ Elfayldzl2016 hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyüsün inşallah🙏 Küveze girdi mi peki ciğerleri iyi durumda mıydı? 35.haftadan beri ilaç içiyorum bende bugün 36 ya yeni girdik henüz merak içerisindeyim
Htccprz Elfayldzl2016 oyyyy maşallah yerim ben onu adına yaraşır bi kız olmasını nasip eder rabbim inşallah🤗 benim yeğenimin adında Fatma Zehra,harika bi isim😍😍
Setenay Htccprz aynen maşallah. adLarıyla yasasınlar. Benim kızımın adı da Fatıma zehra olacak inşallah 💐
Htccprz Elfayldzl2016 Evet ya tam da gününe uygun adına uygun sağlıklı ömürler versin rabbim kuzucuga😘
Buse_ Mutluluk71 sadece kan ilacı maltofer ve erken doğumu engellemek için geçen hafta nidicard diye bi hap vermişti bugün 1 hafta olduğu için bıraktırdı nidicardı doktorum artık doğsada problem olmaz diye