35_tecrube selam arkadaşlar bugün tam 27 haftalık olduk kontrolüm vardı doktorum herşey gayet iyi çok güzel ilerliyoruz dedi kilosuda çok iyi 1100 gram dedi ama ben boyunu sormayı unutmusum bu resimlerde yaziyormu boyu ben pek anlamadım
35_tecrube Zehross03 iyi degilmi boyu öyleyse boyunda kilosuda bu pozu alana kadar çok uğraşti doktorum