Nurin34 37. Haftadan sonra alınabiliyor sanırım tabi doktorun uygun görüyorsa sorun olmaz merak etme. Benim ilk sezeryanı 39+3 ee yapmıştı doktorum bebeğin kilo almasını beklemiştik 3200 demişti ama 2940 doğmuştu, bu kadar yanılma olabiliyormuş bir sorun olmadı ama sen de sağlıkla kucağına alırsın inş