Kizlar ben 2 li ve 4 lü taramayı duymuştum ama bı arkadaşıma 4 lü tarama diyerek kan falan almışlar bebek önde gidiyo diyolardi 2 hafta gerileme yaşanmış bilgisi olan başına gelwn var mı onun ve bebeği adına çok endişeleniyorum kanında yüksek enfeksiyon cıkıyo