Slm kızlar 27+2 haftamdayim Bi haftadır ayak tabanlarım cayır cayır yanıyor sabah uyandığımda ayak tabanlarimda ağrı vardi üstüne basmaktan aşırı zorlandım ağrı hafifledi ama yanma devam ediyor normal mi bu yaşıma kadar böyle bisey yaşamadım aşırı huzursuz ediyor beni