B12 için orzax dil altı spreyi kullanmanızı tavsiye ederim. Devlet karşılamıyor maalesef. Ben gebelik öncesi iğnelerle zar zor yükseltmiştim ama gebelikte tekrar düştü, son tahlillerimde artık sıfıra gidiyordu. Doktor iğne versem bile hızla yükseltmeyecek, bunu kullan diyerek orzax’ı verdi. Düzenli kullanamamama rağmen hızlı bir şekilde yükseltti değerlerimi. Ben kendimi bildim bileli b12 yükseltme konusunda sıkıntı çekerim, ilk defa bu kadar rahat ve hızlı yükselten bir ilaç kullandım.