Kubrakarahan Kızlar 19+6 da oldum bi daha ki doz tam bir ay sonra ama korktuğum kadar olmadı cok korkmuştum hasta eder diye olup olmadığım belirsiz gibi sizlerin nası geçti🥰
Sevval0308 Kubrakarahan canım bende 20 de ilk doz 24 de ikinci dozu vuruldum. Sadece kol ağrısı çektim iki gun
gl12cn34 Kubrakarahan merhaba bana 1 doz uygulandı depremden dolayı tek doz olacağı söylendi bu arada deprem bölgesinde değil Kocaeli de yaşıyorum