Merhaba adetim 1 gün gecikti adete iki gün kala erken gblk testi negatif çıktıydı negatif çıkınca umudum yok ama aşırı kalp çarpınıtısı var, nabzım 100 biraz kilom da var o da tesir eder mi bilemedim. Ama ilk defa böyle kalp çarpıntısı hissediyorum, endişeliyim. Daha da yeni ama bekleyemiyorum belirtiden sebep idrar testi yapacağım. Kalp rahatsızlığım yok bana ekg çekilmişti normaldi ama baya çarpıntı olunca endişelenmeli miyim, bu zmaanda normal mi??