Fatima-06 Ya 26+2 hamileyim dunden karnim sanki tas gibi oturub kalkirken agriyor kasik bolgemin ustu dun aksamda ilk kez bebegim o kadar sert tekmeler atiyorduki normalmi sizce ilk hamileligim o yizden korkuyorum
Masalmina1233 Fatima-06 valla benimde öyle kasıklarım çok ağrıyor dün doktor iğne yazdı bitane düşün önleyici adet olacakmışım gibi 33+2 yim ben