Melisiniz1205 Kızlar bugün kontrol günümüzde yarın sezeryana alınmam gerektiğini söyledi doktorum, bebeğimin gelişimi durduğu icin. Aşırı heyecanlandım var mı bi öneriniz vs şunu yapın bunu yapın falan dediğiniz
Kayaozge Melisiniz1205 Canım bende sezaryan oldum 40 gün önce öyle şunları bunları yap diyecek bir şey yok sadece ameliyattan sonra başın çok ağrıyacak onun için bol bol kahve tüket o geçiriyor. Şimdiden Allah yardımcın olsun sağlıcakla al kucağına
Betulnnmz Melisiniz1205 spinal olursanız başınızı mümkün olduğunca oynatmamaya çalışın sonrasında baş ve boyun ağrınız çok olur onun için de 2 si 1 arada nescafe alabilirsiniz gaz meselesi için de kimyon alabilirsiniz sıcak suyla demleyip içersiniz sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸
Hmry Bende pazartesi oldum benim başım agirmadi sadece gaz sancısı çok çekiyorum kayısı kompostosu çok iyi geliyo yanında göstere bilirsin rabbim yardımcın olsun inşallah