Delice_zeytin aslında bebekte bir sıkıntı yoksa ve hastane özelse bunu hemen hemen her doktor yapıyor diye biliyorum ama güvenli bağlanmanın ilk doğduğu an ile çok alakası yok anne bebeğine süt verirken o bağı kuruyorlar o sırada ten teması önemli, tabi dediğiniz gibi ilk doğduğu andada bebeğimizi yanımızda istiyoruz o temasta çok önemli ama demek istediğim güvenli bağlanma o temasla çok alakalı değil bebek emzirme sürecinde olacak olan bir bağlanma o daha çok