Cok haklısınız. Oyle bir geyik yapıyorlar ki konu konuluktan çıkıyor farklı yerlere gidiyor. İnsanlar gerekli bilgiyi alıp tecrübelerden faydalanamiyor cunku o kadar gereksiz yorumlar yapılıyor ki. bir de ne yazsanız tersleyen bunu da sormazsin be, ee napalim, nerden bilelim gibi cevaplar verenler var sanki özellikle onların şahsına soruyormusuz gibi üzerlerine alınanlar. İyice ali kıran baş kesen olmuşlar bunlar yzuunden soru sormaya korkar olduk en sonunda uygulamayı silicem bazı konularda faydalı olan bir uygulama olmasına rağmen bu durumun onüne geçilmesi lazım. Baska forumlarda takip ediyorum hiç böyle birsey yok herkes saygı sevgi çerçevesi içinde. Burda Sanki moderatorlerde biraz tolere ediyormus gibime de geliyor bekleyip gorucez.