nurs2103 Sürekli tansiyonum düşüyor 7 5 civarında oluyor tuzlu ayran iç dediler ama etki etmiyor öneriniz var mı veya doktorunuz ne diyor bu konu hakkında
Gkee nurs2103 bende 5 aylık hamileyken bunu yaşadım iki kez 3 e düsmüs baygınlık gecirip kusunca ayılıyordum ama kendi kendine gecti 🤷🏻♀️
nurs2103 Gkee ya geçmesine çok sevindim aç ta olsam tok ta olsam fark etmeksizin düşüyor ne yapıcam bilmiyorum
Gkee nurs2103 benimde öyleydi hatta kahvaltı ettikten 20 dakika sonra oluyordum inşallah gecer sen yine tuzlu ayran ic dikkat et dinlen fazla yorma kendini