İzmir karataş hastanesinde Arzu Değirmenci Akar kesinlikle tavsiye ediyorum. Benim yakınımın bebeği olmuyordu neredeyse 10 senedir ama arzu hanıma gittikten sonra doğal yollarla cokta sağlıklı iki tane bebiş dünyaya getirdi. Çok güler yüzlü işinde iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ediyorum❤️