Hazniyee havasını alın öyle olmaz bende önceden öyledi kolum havasını alınca hiç olmadı artık yukarı doğru tutun açmadan Kac defa parmağıninzla tık tık vurun aşağa iniyor ilaç ve hiç akmıyor öyle daha rahat oluyor ve çok açımiyor morarması da olmuyor 11 bir gün kaldı doğuma ve şuan kolarimi görseniz Sanki hiç yapamadım ama başından beri koldan kendim yapıyorum hemşire bile şaştı dedi bizden iyi yapmışsın biz veya çoğu hasta kendini maf ediyor